REGULAMIN OPŁACANIA I ODWOŁYWANIA WIZYT KOMERCYJNYCH W „MARK-MED” SP. Z O.O.
(dotyczy usług psychologicznych i psychoterapeutycznych)
1. Wizyty komercyjne (porady, sesje) odbywają się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu ich terminu w rejestracji.
2. Wysokość opłat wizyt komercyjnych reguluje Cennik usług medycznych.
3. Wizyty komercyjne – sesje terapeutyczne, porady psychologiczne (pierwszorazowe i kolejne) muszą zostać opłacone co najmniej z 2 dniowym* (ok. 48 godzin) wyprzedzeniem na konto bankowe 50 1020 4564 0000 5702 0047 1243, płatność kartą lub gotówką w rejestracji przychodni.
4. W przypadku przelewu bankowego w tytule prosimy podać imię i nazwisko pacjenta, datę wizyty, nazwisko specjalisty. Jeśli płatność jest dokonywana 2 dni przed planowanym spotkaniem po godzinie 12.00 prosimy przesłać potwierdzenie przelewu na adres e-mail: rejestracja@markmedsieradz.pl
5. W przypadku nie opłacenia usługi na 2 dni (ok. 48 godzin) przed zaplanowaną wizytą rezerwacja zostaje anulowana.
6. Wizytę można odwołać telefonicznie 43 822-06-38 , 43 822-54-97, 797-239-160, e-mailem: rejestracja@markmedsieradz.pl, osobiście
7. Odwołanie terminu wizyty bez konsekwencji finansowych możliwe jest do godziny 12 dnia poprzedzającego zaplanowaną usługę (wizyty poniedziałkowe odwołujemy do piątku do godziny 12).
W takim przypadku opłata za wizytę zostanie zwrócona w sposób jaki została dokonana zapłata (przelew w ciągu 2 dni roboczych, zwrot na kartę lub gotówka), na podstawie dowodu zakupu usługi.
8. Odwołanie terminu wizyty po godzinie 12.00 w dniu poprzedzającym usługę lub niestawienie się na spotkanie bez informacji na ten temat, wiąże się z pełną odpłatnością za dane spotkanie, co wynika z konieczności zarezerwowania czasu specjalisty.
9. Zapłata za wizytę zostanie zwrócona także w przypadku gdy wizyta nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie przychodni, których nie można było wcześniej przewidzieć.
10. Standardowo w przeddzień planowanego spotkania pracownicy rejestracji będą kontaktować się w celu potwierdzenia wizyty.